10x více objednávek a větší zisk za 2 měsíce -

10x více objednávek a větší zisk za 2 měsíce

Po pouhých dvou měsících od spuštění reklamní kampaně na Googlu, majitel firmy Květináče – levně byl natolik ohromen prudkým nárůstem objednávek, že se rozhodl čtyřnásobně zvýšit svůj původní reklamní rozpočet. Výsledky naší spolupráce daleko předčily jeho očekávání. Přečtěte si, jakým způsobem jsme pro našeho klienta dosáhli takového úspěchu. Statisícové tržby během pár týdnů.

Takhle to začalo…

Květináče Levně je česká firma působící na trhu od roku 1998. Jejich sortiment obsahuje květináče a truhlíky pro vnitřní i venkovní použití, obaly na květináče, květinové mísy, potřeby pro floristy a další zahradní doplňky.

prezentace spolecnosti 1

Květináče Levně je česká firma působící na trhu od roku 1998. Jejich sortiment obsahuje květináče a truhlíky pro vnitřní i venkovní použití, obaly na květináče, květinové mísy, potřeby pro floristy a další zahradní doplňky.

Když jsme se s majitelem e-shopu Květináče Levně spojili, tak na Googlu již inzerovali a investovali nemalé částky. Nicméně tržby i ziskovost neodpovídaly jejich cílům a potenciálu trhu.

Následoval meeting s majitelem, kde jsme si stanovili vzájemná očekávání a dlouhodobé cíle. Myslím si, že nás oba zaujala debata o možnostech inzerce v online světe a zároveň jsme se podívali i na jejich e-shop, kde jsme našli hned několik chybek, které bránily z e-shopu vymačkat maximum.

Je pro mě důležité, abych si s klienty rozuměl na lidské rovině a také abych
v nich viděl zapálení pro podnikání, které je ze zkušenosti to nejdůležitější
pro větší úspěch. Schůzka byla skvělá, tak jsme se do toho společně pustili.

Náš tým PPC specialistů aktuálně řídí pro klienta rozpočty v řádu desítek tisíc korun měsíčně, což je klíčové pro úspěšnost e-shopu. Při správě Google reklam klademe enormní důraz na výkon a efektivitu každé kampaně. Díky úzké spolupráci s klientem a sdílení našeho odborného know-how vytváříme a neustále vylaďujeme marketingovou strategii, kreativní koncepty, webovou stránku a sezónní akce do nejmenších detailů.

Jaké kroky nás dovedly k naplnění cílů?

1. Focus na výkon

Když jsme Google Ads účet přebírali, bylo spuštěno celkem 7 výkonnostních
kampaní a z toho 4 kampaně dlouhodobě nesplňovaly cíle klienta. Ihned jsme tyto kampaně zastavili a zaměřili se na ty, které již fungovaly a byly ziskové. Zároveň jsme do reklamního mixu zakomponovali PMAX kampaň zaměřenou na celý sortiment, což pro nás je historicky nejvýkonnější kampaň napříč všemi klientskými účty.

Tip

Nebojte se méně výkonné kampaně vypínat, ve finále jsou hlavní tržby a prodeje. Zaměřte se tedy na nejvíce výkonné kampaně, které dlouhodobě fungují.

2. Testování kreativ a nabídky

Následně jsme se pustili do optimalizace kampaní. Jedním z klíčových aspektů úspěšné online reklamy je nepřetržité A/B testování různých variant nabídek, nadpisů a vizuálů. Tímto procesem jsme efektivně identifikovali, které kombinace rezonují nejvíce s naším cílovým publikem a vedou k nejvyššímu výkonu reklamních kampaní.

Tip

Nezapomínejte na klíčové výhody Vaší nabídky a srozumitelně je komunikujte. Zároveň je důležité testovat nové tipy kampaní, cílení, či kreativ, abyste vždy byly o krok napřed před Vaší konkurencí.

3. Volná shoda u klíčových slov

Dalším krokem bylo implementování volné shody u klíčových slov pro téměř všechny vyhledávací kampaně. Volná shoda nám totiž umožní, aby se reklama zobrazovala při vyhledáváních, která souvisejí s významem našeho klíčového slova, což nám umožní reklamu zobrazit dalším relevantním uživatelům. Volná shoda ve vyhledávacích kampaních v kombinaci s použitím PMAX kampaní nám umožnila využít Google AI systém pro doručování reklamy a tím zlepšit tržby celého reklamního účtu až o 13% při stejné investici.

Tip

Při maximálním využití Google AI systému jsme
zaznamenali v průměru 10% nárůst výkonnosti reklamy napříč všemi klientskými účty.

Tip

Průběžně do Google Ads nahrávejte seznamy emailů
kupujících zákazníků, abyste se nepřipravovali o hodnotné data a případné tržby.

4. Práce se zákaznickými publiky

Chytře zaměřená reklama může být jako magnet – přitahuje ty pravé zákazníky. Tím, že sledujeme chování zákazníků, jako jsou ti, kteří nedávno přidali zboží do košíku nebo dokonce už u nás nakoupili, dokážeme přizpůsobit naše Google reklamy tak, aby lákaly právě takové uživatele. Zkrátka se jedná o hledání podobností mezi kupujícími zákazníky a dalšími uživateli na Googlu, aby bylo možné oslovit relevantní publikum a znásobit tržby. Dodejte kampaním data a nenechte je hladovět!

Rádi s Googlem
pomůžeme i vám

Rádi s Googlem
pomůžeme i vám

Novinky u nás a ve světě